uppdatering angående mina drömbyxor:

(de där lila rymdregnbåge-byxorna jag lade upp här för ett tag sedan)

kunde ju som sagt inte glömma dem. åkte och provade dem. blev ännu mer kär. brukar inte vilja ha kläder såhär mycket, det är oftast så att jag åker och köper någonting billigt och fungerande på myrorna. och så bara small det och jag blev kär!!!

hade inga pengar, blev lite deprimerad (fast nä, så mycket kan nog inget klädesplagg spela roll, men jag blev nedstämd - okej?!?) och visset inte hur jag skulle få dem. var lite rädd att de skulle hinna ta slut innan mellandagsrean. såhär löste det sig:

- pappa gav mig de femtio kronorna han var skyldig mig.
- hittade en gammal trisslott där vinsten var på femtio kronor (hurra!!)
- min syster bidrog med hundrafemtio kronor eftersom hon inte gett mig en födelsedagspresent ännu.
- jag hittade mitt presentkort på trehundra kronor.

ALLTSÅ VILKET FLYT VA. detta gör att jag bara behöver slänga ut femtio kronor för de där fabulösa byxorna. party!! det har till och med en fattig student som jag råd med. så imorgon ska jag ta en fin pojke i handen och sedan ska vi gå och handla dem. fint.

och ni bah jaha ok varför berättar hon det på sin blogg ska det bli en fakking modeblogg nu eller och åh jag orkar inte. då svarar jag såhär bah: DET ÄR FAKKING KÄRLEK DET HÄR HANDLAR OM!!



mvh övertaggad brutta.


Kommentarer
Postat av: jos

ganska gött att få känna igen sig ibland.

ÅH BYXORNA ÄR TODIEFOR!

2011-09-29 @ 23:34:37
URL: http://popstad.blogg.se/
Postat av: lisa

åh, avis. har själv provat byxorna och jag älskar dom men jag har verkligen inte råd. får börja leta gamla trisslotter verkar det som. de är ju så himla fina.

2011-10-01 @ 18:36:06
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0