tips!!

jag tycker om hösten, för på hösten är det massa bra program på tv. så kan man liksom gosa in sig hemma istället för att vara ute och ränna. det borde jag gjort igår. istället var jag på rockkonsert (hard rock halleluja!!!! nä, nu ljuger jag, det var inte så mycket rock) och hängde på vår lilla orts motsvarighet till typ ålandsbåts-fester.

här kommer de bästa tv-programmen:
- gäster med gester.
- idol (fast bara uttagningarna. vem bryr sig sedan liksom, blir ju ändå inget bra av de som är med där)
- skavlan.
- moraeus med mera.
- tack för musiken.
- bonde söker fru (de är ju så mysiga, de där gos-bönderna)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "de där gos-bönderna"



jag vet inte hur vi överlevde 8 månader ifrån varandra. praktiskt taget har vi vart ifrån varandra i 2 år eftersom han bott i USA. men jag är så jävla glad att vi gjorde det. Går inte att förklara riktigt alls.

2011-09-18 @ 22:20:28
URL: http://summerfreckles.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack tack!

2011-09-18 @ 22:39:47
URL: http://sedgwicked.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0