oden

idag har jag varit vegetarian i tio dagar och trots att min kropp skriker efter kött känner jag mig lite smått äcklad vid tanken på att stoppa i mig det. max cheeseburgare har alltid varit det bästa jag vet och som jag alltid varit sugen på. nu är jag sugen på det, men inte på allt skräp som är med. och här stoppar vi, för snart börjar jag låta som ett äckligt hälsofreak. och det är jag ju inte. lever efter filosofin "ät och var glad!" nu för tiden. smockar i mig muffins och mackor och sådant. det är bara de där okända tillsatserna jag inte vill ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk bara på att få i dig allt som köttet annars ger, för det är lätt att må dåligt annars. Min kompis har varit vegan i nästan 2 år, och har börjat äta kött igen pågrund av att hon mått dåligt och varit sjuk mycket. Lycka till agnes!

xx

2011-09-13 @ 23:07:13
URL: http://summerfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0