Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

alltså kents album röd är så sjukt underskattat. det går på repeat i freestylen så fort jag åker någonstans och ibland är det så att jag inte pratar eller hälsar på någon jag känner förrän den låten jag lyssnar på har spelats klart. det är perfektion/magi/ofattbart.

och inatt var den mysigaste natten på länge, idag var den mysigaste dagen och vi spenderade tiden mest till mys, pussar och beverly hills. allt är så värdefullt. nu ska jag baka muffins. behöver återhämtning eftersom jag inte inser hur hungrig jag är förrän jag lämnat honom.

Kommentarer
Postat av: dan

Vet inte om jag håller med att Röd är underskattad. Den var omtyckt när den kom och gillas fortfarande av många. Perfekt musik så här på hösten, för övrigt.

2011-09-08 @ 19:39:53
URL: http://danandersson.blogg.se/
Postat av: dan

Visserligen. Javisst! Övergångarna gör så att skivan blir enhetlig och mer intressant att lyssna på rakt igenom. Det är sannolikt en av de mest genomtänkta skivor de gjort efter "Du och jag, döden".

2011-09-08 @ 23:19:59
URL: http://danandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0