it's all in her mind

och jag har börjat sträcka på ryggen. gör den rak, rätar upp mig, håller huvudet högt. använder skor med klack, lägger på någon centimeter till min längd. går med stolta steg, tycker om min längd. har släppt alla komplex jag alltid haft över min längd. jag, som alltig tyckt att jag är för lång och klumpig. det spelar ingen roll längre.

när han trots allt det här är ett huvud längre än mig och man inte når upp för att spontanpussas är det nästan så att man till och med önskar att man var lite längre så man slapp få ont i nacken av att pussas stående. och ändå är det så perfekt, hans och min längd tillsammans. när man kan stå och pussa på hans hals och mysa in sig i hans kramar och bara känna sig trygg.

OBS!! IAG FYNDADE JAG TVÅ TJOCKTRÖJOR, EN T-SHIRT, ETT PAR BYXOR OCH ETT PAR SKOR FÖR TYP TREHUNDRA KRONOR!!! så jävla värt fast nu har jag inte råd med någonting mer den här månaden.

Kommentarer
Postat av: livets ört

Bra att du tar för dej i livet och inte gör om dej för att passa in i nån mall,längden kommer du inse bara är ett mått,inte en måttstock:-) om hundra år saknar du dina centimetrar istället,de som du krymper ihop,dessutom kan du andas med magen när du sträcker på ryggen och då mår du säkert bättre,lycka till!

2011-09-16 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0