tillägnat fröken josefine:

jossan tycker att min blogg är enformig med mitt hat och hon blir deprimerad. FÖRÅT FÖR ATT JAG UTTRYCKER MINA KÄNSLOR DÅ, JOSEFINE!! HÄR KOMMER ETT INLÄGG TILL DIG:

IDAG NÄR JAG VAKNADE KÄNDE JAG ATT "FAN VAD VÄRT MITT LIV ÄR!". STUDSADE UPP UR SÄNGEN TILL FÅGELSÅNG OCH SATTE PÅ MIG MIN FINA DYRA SILKESMORGONROCK. GJORDE EN KOPP TE OCH ÅT EN STOR OCH NYTTIG GRÖTFRUKOST. LÄSTE TIDNINGEN OCH SKREV FINA GLADA (!!!!) DIKTER. SEDAN KOM MINA VÄNNER PÅ KALAS OCH VI HADE EN STOR FIN FEST MED TÅRTA OCH SÅ.

nej, men seriöst. jag är väl helt enkelt lite fml:ig av mig. och hatig. trots detta hatiska jag kan jag meddela detta; idag när jag steg upp sisådär sex, för andra dagen i rad denna helg, tänkte jag att jag är rätt glad över att jag gick upp tidigt istället för ha varit ute och komma hem den här tiden och vara död hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fett najs ju, själv sov jag till 12. Men har slitigt som ett djur idag :D

Snaaaaaart ska jag blogga, kolla min blogg då! Puss! :D XD :P ^^ -.-

2011-10-23 @ 22:25:47
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0