hatet, nummer åtta:

  • tycker inte alls om människor som lägger upp hundra bilder på precis samma sak - sin outfit för dagen. man bara"ja, jag förstod vad du har på dig idag redan vid första bilden". när de sedan skriver under var de köpt sakerna och typ bara "det här linnet hittade jag på rea på *någon dyr butik. för fattig för att veta någon sådan*,  det kostade bara 700!!! omg så glad :p" vill man bara kasta datorn och sig själv ut genom fönstret.
  • SMILEYS!!!!!!! alltså någon liten glad gubbe är väl inte fel. men alla fakking ^^ xD ;p -.- wääääh orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Faan va du klagar, ska aldrig sluta sär skriva, och mina älsklings smileys kommer jag aldrig att sluta med. Dessutom går det bra nu, pengarna rullar in som det ska och jag hatar justin bieber.



Nej men seriöst, din blogg är lite enformig med allt hat, jag blir deppig FML! <3<3

2011-10-22 @ 23:21:14
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0