300311

älskar dagen då man inser att man har tillräckligt kort/långt hår för en speciell frisyr. idag var en sådan dag. jag kan nu har en bulle på huvudet utan att all lugg åker ned. lite hårspännen behövs, men vem är jag att klaga?

annars har jag varit ute på en riktigt jätterask promenix och nästan halvsprungit. nu sitter jag här med hosta och rött ansträngt ansikte, men det är rätt naiz att känna sig nyttig. ledig idag också så jag ska gå och shoppa loss på middag och kanske rent av laga maten ikväll. men innan ska jag duscha och sådär. nu ringer mitt alarm på telefon-väckarklockan och jag blir mest irriterad på det. men eftersom jag är så lat orkar jag inte gå och stänga av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0