teater!

var på paraplyerna i cherbourg idag. alldeles magnifik och fantastisk var den. sådär så man inte riktigt kan sätta fingret på känslan man har i början. man vet liksom inte om den känsla man har beror på att den är så bra eller om man bara tycker den är okej, för det tar tid att bestämma sig. oftast är det när man har den känslan som teatern är bäst.

de sjöng hela teatern igenom. och den blev ändå inte som en fånig musikal. den var bara jättefin och bra och blir bättre ju mer man tänker på den såhär i efterhand. och det var två fina pojkar med som var väldigt okända, men åh. den ena spelade något blåsinstrument jag inte kan namnet på och hade så fina kläder att jag dog lite och den andra var bara sådär bra på scen. och snygg. och så var det sötaste barnen och tanten. se den!!!!!!!

nu ska jag äta choklad och se på star wars tror jag. bambambambambambambambambaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0