she loves you yeah yeah yeah

idag chillade jag på en filminspelning med depp. vi är såå tighta och jag tror att han känner samma sak. han frågade om jag ville fika med honom imorgon, tyvärr var jag tvungen att tacka nej - jag arbetar ju då. han sa att han kunde betala de pengar jag skulle få för jobbet om jag umgicks med honom istället. kändes kanske lite horigt, men så tänkte jag att "jaja, det är ju faktiskt johnny jag ska umgås med". han är så snäll, och han skulle aldrig köpa en hora. så då var det problemet löst, imorgon ska vi ta en fika. synd bara att min engelska är så förfärlig.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh, önskade mina vänner ville betala för att hänga med mig :D

2011-07-03 @ 13:42:40
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0