saker jag får ångest över:

  • att jag kom på alldeles försent vad det var jag skulle plugga till och därför måste vänta ett halvår och jobba i höst.
  • att hur mycket jag än söker och söker på hemsidor, mejl, arbetsförmedlingen och svarar på annonser om jobb får jag inget eftersom jag är sämst.
  • att jag inte har något körkort.
  • att min moder får mig att känna mig dålig och ökar min ångest för att hon klagar och tydligen inte tycker att jag gör tillräckligt mycket för att hitta jobb eller någonting.
  • att min fader är för snäll och låter mig bo gratis här hemma för att jag inte har något jobb. det gör bara att jag vill tjäna massor av pengar så att jag kan ge honom allting han förtjänar. han är bäst, men att han är så snäll ökar min ångest något enormt för att jag inte kan ge honom allt tillbaka.
  • att det känns som att min fader betalar allt medan min mamma är långt ifrån mitt liv.
  • att det enda jag vill ha just nu heter victor och är flera hundra mil borta från mig och inte kommer hem förrän om nio dagar.
  • att min magkatarr börjar komma tillbaka.
  • att jag ska klara mig själv. utan jobb och utan pengar.
  • att jag aldrig kommer kunna flytta hemifrån.
  • att jag mår dåligt och hatar mitt liv.
  • att jag vill röka men inte kan det eftersom jag har slutat.
  • att alla mina riktiga vänner känns så långt borta.
  • att jag bara vill lägga mig ned och gråta hela tiden.
  • att jag inte kan sova längre och bara drömmer mardrömmar.
  • att det finns så många människor som är ensamma.

hela mitt liv är ett enda stort ångestmoment. tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Niles

Hejsan svejsan! Hur är det med dig idag?

2011-07-25 @ 15:16:52
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: S

åh finaste finaste du. allt det där kommer att ordna sig. jag lovar. cross my heart.

2011-07-25 @ 20:31:41
URL: http://somedaythewaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0