till er

ibland finns det människor man bara tröttnar på. som är tråkiga och tjuriga och som inte kan bjuda på sig själva. när alla andra skojar och stojar och stimmar sitter de där bredvid och bara förstör stämningen. och jag blir så irriterad, för jag förstår inte att det ska vara så svårt.

sedan finns det de där jättehärliga människorna. som man skrattar sig igenom dagarna med, eller nätterna för den delen, och som man bara mår bra av. som kan få en att skratta konstigt, gråta av skratt, trilla av stolen av skratt och bara känna sig bubblig i magen. som man vet kommer finnas kvar i minnesbanken för resten av livet. som gör dagarna värda.

sådana människor är en del av livet. jag vill säga tack till de som är sådär härliga och får mig att må bra. och liksom såhär va, ni gör mina dagar roliga. och jag vill att de som förstör mina dagar ska gå någon annanstans och förstöra. men ibland går det ju inte alltid.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klokrent inlägg jue :) Håller helt med allt :):)

2011-02-24 @ 22:27:08
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0