det finaste:

  • jag har aldrig mått så bra som jag gör med honom
  • han gör att jag alltid känner mig trygg.
  • när jag är stressad håller han mig i handen, smeker mig över ryggen och tar hand om mig.
  • jag behöver inte vara bäst och finast och snyggast och roligast hela tiden, utan han kan umgås med mig fastän jag inte är på topphumör eller är superroligaste sällskapet.
  • han har lika mycket beslutsångest som jag och förstår därför mig.
  • jag kan berätta så himla mycket hemligt för honom.
  • han bryr sig om det jag säger.
  • han tror på mig.
  • han finns där för mig typ alltid.
  • han får mig att våga vara modig.
  • han och jag är som han solo och leia.
  • han har världens finaste mage, underarmar, nacke, hals, allt.
  • han är nog nästan den enda jag klarar av att vara med brutalt många timmar i sträck.
  • han går med på att göra dessa saker som betyder mycket för mig. ex; att se på julkalendern eller gå upp halv sju för att äta vörtbröd och dricka varm choklad framför lucia.
  • jag brukar vara mer kär i kärleken än personen men nu är jag kär i honom.
  • hanhanhanhanhanhan är det finaste.

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    åh.

    2011-12-19 @ 14:05:11
    URL: http://oblivious.webblogg.se/
    Postat av: Anonym

    Magiskt

    2011-12-30 @ 00:56:06

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0