idag har jag:

  • varit vuxen och lånat, samt reserverat, kurslitteratur.
  • varit vuxen och ordnat ett nytt bankkort.
  • varit vuxen och städat rummet.
  • varit vuxen och rensat ut garderoben.
  • varit vuxen och rensat ut mit mejl.
  • varit vuxen och skaffat twitter.
  • varit vuxen och gjort min systers svenska-arbete.
  • varit vuxen och planerat dagarna i min almanacka.
  • inte varit speciellt vuxen när jag klistrat fast massa enhörningar och hästar på almanackan, skrivboken och mobiltelefonen.
  • inte varit speciellt vuxen när jag suttit och gjort typ tusen inlägg - precis som en ivrig fjortonåring. jag ska tacka gudarna för att jag inte gjort någon "dagens outfit" eller så.
  • inte varit speciellt vuxen när jag möblerat om bland mina planscher och nästan klappat händerna av glädje när jag till slut lyckats få upp min stulna plansch från way out west-området (då var jag allt en sann rebell. där. mitt i natten när jag lyfte ned tavlan och plockade isär den för att komma åt planschen, damdamdaam). måste nästan gå och fota den nu så ni får se. bild kommer snarast!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag ogillar det här inlägget. det får mig att inse vilket litet barn jag är- trots att jag är tjugo och ett halvt år fyllda- och levda.

2011-08-22 @ 18:26:15
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0