5 years time

har haft bästa tiden och mått bättre än på länge och nu är det slut och det känns lite sorgligt men ändå värt för allt var bäst. det allra allra bästa var the hives, jonathan johansson, fleet foxes, säkert!, noah and the whale, thåström, prince och kanye west. och typ alla andra. och tiësto men det var mest på grund av vår fula hetsdans.
fler bra saker var nattpromenaden, nattmaten, dagsdanserna och alla mäktiga och underbara framträdanden. och ballonger och sådär. det här kommer jag leva på länge. och. och. och. (!!!!!)
SKYLER SKJELSET I FLEET FOXES SIGNERADE MIN TYGPÅSE OCH GAV MIG EN KRAM!!!!!!!!! det var en hård och lång kram (halva inne liksom). bästa kramen i mitt liv kanske. dör lite!!! gift dig med mig, skyler? eller tom hobden, snyggingen i noah, du får gärna också gifta dig med mig! adjö, nu ska jag sova. lyckligt.
ps. en till bra grej är att jag har tre-fyra dagar kvar här i götet. dock är min nacke skadad efter min psykfalls-dans till hives. MEN DET ÄR DET VÄRT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0