jesus kommer

för ett tag sedan kom det några "jesus kommer"-människor och plingade på när jag var hemma. de sa att jag såg vilsen ut och gav mig några broschyrer, sedan sa de att de skulle komma tillbaka veckan därpå. de sa att de hoppades att jag var hemma då så att vi kunde fika och prata om frågor kring broschyren. jag var inte hemma veckan efter - de var ju läskiga.

idag kom det nya sådana hattifnattar (fast hattifnattar är fel ordval, de är ju rätt mycket häftigare än dessa besatta människor). de sträckte fram broschyren till mig och började tala. jag sa "nej, sånt där vill inte jag ha!" och stängde dörren. och nu känner jag mig lite elak. det är ju synd om dem. de är ju helt ute och cyklar och besatta och tokiga och nä. så obehagligt, sådana människor ger mig rysningar. men liksom, jag kan ju inte plocka in dem av medlidande, då kommer ju jag bli en sådan. och jag är fortfarande lite bitter på att de sa att jag såg vilsen ut - jag är fan inte vilse!!!!

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

älska jesus!!!!!!!!! han kommer!!! och tar dig!!!!!!!

2011-04-19 @ 13:23:01
URL: http://pandasoppa.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0