http://open.spotify.com/track/1Q04QYYVEtuW7aKvCioCTK

det finns en pojke som jag var olyckligt kär i förut. eller i alla fall så nära olyckligt kär man kan komma. jag har ju liksom aldrig varit riktigt kär, så då kanske man inte kan vara olyckligt kär heller. i alla fall; jag låg och lyssnade på det deppigaste man kunde hitta och jag drömde om honom varje natt ungefär. somnade gråtandes och vaknade helt slutkörd efter hela natten. han förstörde mig och mitt liv.

nu för tiden pratar vi knappt och det har lagt sig. jag tittar inte längre vad han gör varje dag på facebook. letar inte efter honom på chatten. skriver inte till honom. när han, med ungefär två veckors mellanrum, hör av sig blir jag fortfarande helt tokdarrig, får ont i magen och får hjärtklappning. det tar ungefär någon att komma över det här och sedan glömmer jag bort känslan och honom mest. för jag vet ju att jag inte vill ha honom. går vidare med mitt liv. men det är de där få dagarna i månaden som fortfarande gör sig påminda ibland. och jag undrar bara när det är meningen att sådana problem som dessa försvinner. jag orkar ju inte mer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0