tvåtusen+elva

· Håkan på Cirkus den 18 april. Åh.

· Emmaboda-festivalen.

· Way out wast.

· Lediga dagar.

· Att cykla på nysopade vårasfaltsvägar med vinden i håret.

· Säkert!

· Studenten.

· Studentskivor.

· Dansdansdans.

· Hösten. Den är så fin.

· Att bada i havet och små sjöar.

· Bada naken i havet. I år ska jag bada naken har jag bestämt. Det ser jag fram emot.

· Att se vad som händer under året.

· Att börja plugga på universitetet.

· Massa fina fyllor och dimmor.

sedan finns det ju massa fler saker som händer. men det är dåliga saker. och det ser man ju inte fram emot. jag är för jävla negativ. men vet ni vad? SKIT SAMMA!


Kommentarer
Postat av: märta

sv; Åh, men det ändå himla fint ju. Jag ska faktiskt på dem alla tre nämnda, så vi kanske springer in i varandra. vem vet :>

2010-12-31 @ 13:55:42
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0