svartsvartsvart

älskar svarta kläder. därför köpte jag mig två svarta byxor idag och en svart klänning och en svart tröja. svarta kläder är bäst. hatar massa färger. mest hatar jag sådana fåniga gina tricot-tröjor med konstiga palmer och figurer och färger på. det är inte ens sådär häftiga färg-tröjor. man vill bara ruska om de som har på sig sådana och säga åt dem att växa upp. ska det vara färg ska det vara färg med klass. typ. fast vad vet jag egentligen? blir bara så upprörd.
vandrade runt i staden med min syster och fick massor av saker fixade. typ busskort, klädinköp, allt sådant viktigt i livet. sedan åkte jag hem, lyssnandes på "2 steg från paradise" i freestylen. freestyle är så jävla hippt och häftigt.

Kommentarer
Postat av: märta

sv; JA arvika<3 ska du dit i sommar?



(ps; måste bara hålla med dig.finns verkligen inget bättre än svart. Rent,snyggt, fungerar alltid åh)

2010-12-30 @ 20:02:19
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0