nu kan du få mig så lätt

himla mysiga dagar med bekka. vi såg på buffy och vampyrerna. jag dör av hjärtattack varenda gång för det är så himla himla läskigt. älskar deras kläder. de hade stil. och det är godis för extrapris på coop. köpköpköp! nu just när jag kom hem hade jag fått ett meddelande på facebook. och det gjorde mig gladare än någonting annat på länge. det var mitt ex:s tjejkompis som skrev till mig och frågade hur jag mådde och sa att fastän vi inte träffats så ofta tyckte hon att jag var en av de härligaste människorna hon träffat. det gjorde mig väldigt jätteglad. för sånt är ju alltid roligt att höra. nu blir det filmdags. ska bara bestämma mig för vilken av alla fyra filmer typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0