http://open.spotify.com/track/5Lf74o9BFFGIZDWNUtAIap

så taggar jag för nyår.
nyår kommer se ut så att jag har en deit med fröken susanne. vi slår på stort och ska äta trerätters. jag har bakat tårta. fransk chokladtårta. för vi ska vara franska och lyssna på fransk musik och dricka vin.
efter det ska jag in till staden med hanna och johanna och fortsätta vara fransk. is what i would say if i could deside. men vi ska till gamla stan på någonting spännande och om inte det duger letar vi vidare. nödplaner. jag är kräsen och ska banne mig ha sådan musik jag gillar att fira det nya året till.
men jag vill inte fira. jag ser det mer som att gå ut och inte fira. bara vara glad och dansa. för varför ska man firaa det nya året? ska man inte fira alla nya dagar också då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0