!"#¤%&/()=?

någonting jag stör mig på ofantligt brutalt fakking mycket är alla som prisar gud för att solen skiner för oss nere på jorden. antalet facebook-statusar, twittrar och blogginlägg som bloggar om att "idag är det sol, åh, äntligen." eller "är det verkligen solen som skiner? det kan inte vara så!!!" är alldeles för många.

1. solen skiner alltid, bara att vi på jorden inte alltid upplever det så.
2. att bara klaga på allt väder som inte innehåller stark sol och blå himmel gör bara att man blir mer negativt inställd till regn.
3. regn är det bästa som finns.
4. oavsett om solen skiner nu eller inte kommer inte sommaren tillbaka (tackar gud för det).
5. KAN ALLA BARA VARA LITE MER VÄNLIGT INSTÄLLDA TILL REGN OCH DANSA REGNDANSEN MED MIG OCH SÄGA HEJ TILL HÖSTEN!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!

ja, solen är bra och blaha blaha. men regnet och molniga dagar är fan inte sämre. SKA VI INTE HA ETT JÄMLIKT SAMHÄLLE?!?!?!?!

kan medge att jag tar i nu. men vad fan. hösten kommer och regn är bäst. trampa på våta löv och gå med tjocka halsdukar. hoppa i vattenpölar. känna att världen förändras, precis där man är. att man är med om ett naturmirakel. men visst är det fint med sol en kylig höstdag när man går genom en naken allé där det ligger färgade löv som täcker hela marken. mest tycker jag det är synd att regnet får så lite plats och är så hatat. jag är faktiskt ingen sol-hater. (sedan kan ju detta utbrott bero på att alla som gör störiga sol-statusar är sådana personer jag inte tycker om........................)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhhhhhhhhh fett skönt med SOL, jag älskar sol, sol är bäst! Man kan va utomhus hela nätterna utan att behöva gå runt i typ täckisar. SOLSOLSOL. Solen gör att man mår bra o blir brun och man kan bada!

Ps. Jag gillar sol :D:D:D

Hehehehhöhöhhöö

2011-09-09 @ 21:22:09
Postat av: dan

Hehe. Brukar vara skyldig att överträda åtminstone en av punkterna. Men jag är medveten om det. Medvetenhet förlåter det mesta.

2011-09-10 @ 12:02:54
URL: http://danandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHA! Typ det bästa jag läst den här veckan. Har ändå läst två böcker.

2011-09-10 @ 14:20:18
URL: http://alfonx.blogg.se/
Postat av: dan

Antar att det är förlåtligt eftersom jag skriver om vädrets positiva OCH negativa sidor. Jag både älskar och hatar höstvädret och allt som kommer med det.

2011-09-10 @ 18:09:24
URL: http://danandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0