finaste kvällen

igår var jag med om finaste kvällen på länge och det här kommer nog bli rätt långt.

kvällen började med att jag träffade några av de finaste människor jag vet och åkte och åt pizza med dem. det var himla mysigt och glatt och precis sådant man behöver sådana dagar då allting kanske inte är precis som man vill ha det.

när maten var uppäten och vi var mätta och belåtna var det dags för mig att betala och lämna dem. jag for med tunnelbanan och mötte upp en annan himla fin människa. vi började kvällen tillsammans genom att gå och ställa oss i en gränd och hälla i oss vin. sedan var det dags att bege sig till världens bästa dans- och umgåsställe. väl där framme slog vi oss ned och drack öl.

hånglade och dansade och mådde bra och hade roligt och det var en sådan himla fin kväll, och jag hade inte tankarna på den där pojken som så ofta tar mina tankar. så det var himla skönt och roligt och så var det med den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0