host

om någon har något fint litet tips på hur man blir av med förkylning på bästa sätt vill jag gärna ta del av det. tack tack på förhand. är vaken större delen av natten och hostar och snörvlar och så. tycker synd om alla som hör mig, det är ju hiskeligt! ge mig arsenik!!! eller någonting sådant.

och igår var jag på mysigaste promenaden med en fin-vän. det kom rök ur munnen när man andades och det var mörkt och småfuktigt i luften. det är lika med höst snart, yäyyäähwoo!!! vi hoppade in i en hage och klappade hästar och pratade och så. ytterst trevligt.

Kommentarer
Postat av: felicia

Om jag bara visste. Jag har testat det mesta. Just nu är jag inne på spåret om att bara skita i att jag är förkyld och försöka att strunta i att kurera mig. Tveksamt om det funkar bättre än något annat.

2011-08-20 @ 12:52:34
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0