tokyo jag tänker på dig nu

sitter här och försöker förstå hur jag någonsin kunnat tycka att carola var bra. att jag hade britney spears-skivor och a-teens-skivor och gick och drömde om att få dansa runt till doctor bombay, aqua och spice girls är förståeligt - de är ju fethippa och riktiga partyhöjare. man blir ju glad av att skutta runt till sådan musik. 

carola däremot, har hon gjort någonting bra här i världen? en kristen dam som haft en medelålderskris för länge och med ett stelopererat leende. jag ser liksom inte charmen där och det gör att jag inte förstår de yngre dagarna. jag måste varit galen som köpte den där carola-skivan. tur att den bara kostade 59 kronor, annars hade jag ångrat det ännu mer bittert. jävla carola.

alla stjärnor kunde sjunga, utom carola - hon kunde bara vråla (möjligtvis är en hon en jäkel på att waila också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0