saker man kan fundera på såhär på kvällen:

  • varför ingen följer efter mig och skriver ned mina uttalanden och citerar mig. ibland får jag till det så sjukt bra att jag till och med blir stolt över mig själv.
  • hur det kommer sig att man blir så mycket mer kreativ på nätterna. när det blir mörkt bara kliar det i fingrarna och jag måste skriva ned mina tankar i min bok och rita ballonger, hästar och björnar.
  • vilka personerna som skriver kontaktannonser är.
  • mitt beroende av godis. det är en riktig tankeställande. måste. lära. mig. att. leva. ett. liv. utan. socker. men mat är helt enkelt inte lika bra som sötsaker. 
  • varför jag blir så sjukt rädd så fort en förändring är på gång.
  • hur man kan må så bra och samtidigt gå sönder så mycket på grund av bara en enda person.

Kommentarer
Postat av: frida vega s

haha känner igen punkt ett

2011-09-26 @ 23:26:33
URL: http://vardagsbrus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0