hatet, nummer fyra:

  • alltså. blir så upprörd på alla wordfeud:are. alla som är efterblivna och bara "kul match grabben, det går visst inte så bra för dig<3". alltså, nog för att det är kul, men det är aldrig någon som vill spela alfapet. det är det jag blir arg på. att själva spelet är roligt just för att det är teknik inblandat. alla som håller med mig och hatar är välkomna på alfapet-kväll med rödvin och kakor någon gång!!

(jag har mycket lättare att hata än att tycka om. förlåt för det, men jag mår bra av hat.)


Kommentarer
Postat av: dan

Nu spammar jag dig så fort du skriver vad du hatar men eller hur, Alfapet är bättre än Wordfeud. Det är ju mer sport att ha begränsningar i vad man får skriva än att man får skriva vilka böjningar man vill! "betapet.se" är the place to be!

2011-10-17 @ 23:17:23
URL: http://danandersson.blogg.se/
Postat av: S

Jag är där. Wordfeud är precis allt du skrev. Betapet är bättre faktiskt. Helt klart.

2011-10-18 @ 00:54:59
URL: http://somedaythewaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0