IF YOU'RE HAVIN' GIRL PROBLEMS I FEEL BAD FOR YOU SON, I GOT 99 PROBLEMS BUT A BITCH AIN'T ONE

solstrejkar just nu, blir lite för mycket av det goda så fort jag går utanför dörren. bara smälter ungefär. glittrar lite gör jag också, är ju låtsas-vampyr och klarar inte av solen. förresten, göran persson blev lite avundsjuk på kungen som fick hänga med mig så han ringde idag och ville hitta på något och jag bah okej, bara vi är inomhus. så då chillade vi inomhus och såg på foton på hans familj. det var en rätt trevlig eftermiddag. synd bara att han inte hade någon flädersaft hemma att bjuda på.......

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha agnes, du kommer snart tro på dina egna påhitt ;)

2011-06-10 @ 22:22:04
URL: http://knasflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0