du är det finaste jag vet

har inte så mycket att skriva just nu. man skriver ju faktiskt bäst när man är lite nere. och just nu kan jag inte vara det. är ledig från alla skolarbeten, har massa jobb på gång, har bästa vännerna, finaste påjken, underbaraste familjen och mysigaste katten. och jag har insett att det är bra mycket svårare att skriva någonting personligt när man skriver ned alla tankar i ett block istället. då vet man liksom inte var gränsen går mellan för personligt och tråkigt personligt. men jag har ju mina humörsvängningar, så snart kommer det nog något mer intressant. kanske.

Kommentarer
Postat av: livets ört

låter härligt!keep on smiling...

2011-06-03 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0