bondespelet

idag kom min kära pensionärs-vän hem till mig. vi bakade kladdkaka som vi inte åt av och spelade bondespelet. jag vann (såklart, jag är ju typ bäst på spel). lite sådär tur i spel och otur i kärlek. näää. så är det ju inte. men det har varit. allt bra kanske bara har bestämt sig för att hända samtidigt. nu tappar jag spåret, som alltid. i alla fall. här har ni exklusiva bilder på mig.



tänkte bah stajla lite med pengarna va. hej, jag är fett rik.



när man har så stora shorts att man kan dra upp dem till axlarna vet man att man har stora shorts med mycket utrymme. naiz. lite vind och så. 

följde just den där fagra damen susanne halvvägs hem. på cykel i vinterjacka och sockor. ibland känner jag att jag kanske borde bo i något tokigt hippie-kollektiv. där alla är lite knäppa och konstiga som jag. FAN VAD VI SKULLE HA ROLIGT HELA TIDEN!!!!!

ps. det jag ville få sagt med det här inlägget är att jag vann i spelet!! ds.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

åh, gud vad gott med kladdkaka!

2011-06-14 @ 13:54:10
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0