samma nätter väntar alla

har ingen koll på tiden på dygnet längre, alltid är det samma känsla av rastlöshet och uppgivenhet som är med mig. skriver i min svarta bok med enhörningar på, skriver om alla känslor som exploderar inom mig, om honom, om oss, om livet. skriver att det är sista gången nu, att det får räcka, att det egentligen inte spelar någon roll. men det gör det ju - det är ju det som fyller mina tankar och gör att dygnen faktiskt fortfarande existerar.

och just nu väntar jag mest på sms som inte kommer, sömnen som inte vill infinna sig och dig. du du du.

Kommentarer
Postat av: melwa

det här påminde mig så mycket om hur jag känt mig den senaste månaden. fint skrivet.

2011-08-20 @ 13:49:46
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/
Postat av: livets ört

sitt inte still och vänta på något,ta dig för det du orkar eller vila i stunden om du inte har något för dej,annars slösar du bort din ungdomstid på väntan...... lycka till!!

2011-08-20 @ 15:49:58
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Just nu finner du även även en massa roliga tävlingar i min blogg. T.ex. i samarbete med Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra (kommer snart) och Ziperall samt en massa andra roliga företag - där du kan vinna bland annat, Zumba DVD, smink ifrån t.ex. märket MAC, smycken, skönnhetsprodukter osv. Direktlänk finner du här: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-08-22 @ 15:01:09
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0