we own the sky

igår promenerade jag till stallet och sedan satt jag där i någon timma med en liten kattunge i knät. han somnade. ibland lekte han med mina händer. kände mig som gudfadern. efter att jag suttit i stallet åkte jag hem och duschade fort som tusan och sedan åkte jag till den fina pojke jag vill träffa mest hela tiden. vi såg på film, myste, spelade oxie och gjorde en spellista och lite sådär. och som vanligt låg vi uppe alldeles för länge. det är så bäst.

att ligga på hans bröst och höra hans hjärtslag, eller att kura ihop sig tätt intill (nästan på) honom. att ligga på hans arm medan han håller på med mitt hår. eller att ligga bredvid och hålla händerna. alltid röra honom. alltid vara nära.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Åh, andra stycket. Dog lite.



Och jag vet inte om du såg svaret i min blogg angående kalopsia. Kollade iaf upp vad motsatsen var och det verkar som att det kallas kakopsia. Kan det stämma?

2011-09-14 @ 23:36:34
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0