hatet, nummer fem:

  • alla "åh, vad livet leker"-statusar på facebook.
  • alla "idag har jag tvättat kläder, varit och ätit middag med mamma, träffat finaste pojken, städat rummet, ätit god lunch och tränat"-statusar.
  • alla "vad händer ikväll då folket? tagg på supa? woop woop"-statusar.
  • alla "har nyss tränat, lyfte såhär mycket och sprang såhär länge och spände musklerna såhär mycket"-statusar.
  • de flesta människor som jag har på facebook och deras uppdateringar. alltså, de är ju mina vänner så kanske inte att jag hatar. men stör mig på. OERHÖRT MYCKET!!
  • att folk redan nu börjat klaga på justin bieber och hans jullåt. man bah hallå eb:n, ingen tvingar er att lyssna på låten. fast det är klart, lyssnar man endast på topp-listan på spotify kan det ju vara lite jobbigt om han skulle råka klättra upp dit.
  • folket  som lyssnar på topp-listan över album och låtar på spotify. gör egna listor eller skaffa er en personlighet och ett liv och en pojk-/flickvän och ett jobb och ett humör och lite pondus eller någonting.
  • att de här petitesserna verkligen stör mig och gör mig irriterad blir jag lite hatisk över.

Kommentarer
Postat av: andreas

sv: åh tack för tipsen! vi får se om jag tar mej i bokkragen och läser någon

2011-10-20 @ 12:07:35
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: livets ört

tänk lite nu,om du stör dig så väldigt på allt i ett socialt medie så kanske du inte ska vara så aktiv där själv.... ta gärna och läs Att välja glädje med Kaj Pollak så kan du utveckla en hel del nya sidor i din personlighet:-)

2011-10-20 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0