svarade på en lista för att listor rockar

Matvanor:
Bästa maträtt? räkor alla gånger. och allt annat som jag ”lätt skulle kunna äta varje dag”.
Bästa efterrätt? jordgubbar med massor av grädde.
Bästa dryck?
Hatdryck och maträtt? vodka. och allt med lök i är min hatmat.
Bästa alkoholdryck? öl!!
Använder du smör på smörgåsen? gud ja.
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis – bästa lösningen på beslutsångest.
Bästa soppan? räksoppa.
Favoritglass? twister och tip top.


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? olika varje månad. kanske sisådär tusen kronor ungefär varje månad.
Har du mer skor än kläder? nä, det är ju kläder som rockar min värld.
Favoritplagg? klänningar man känner sig fin men inte för fin i. och svarta jeans. och skjortor på påjkar.
Favoritfärg på kläder? svart.
Favoritfrisyr: bulle på huvudet och tofs på huvudet och om det är en bra dag – utsläppt med en fin bena och luggen lite framåt.
Bästa mönster: spetsmönster och randigt.
Bästa accessoar: väska och halsband. Och mitt arvika-band såklart!!
Underkläder? vad svarar man på den här frågan? jag gillar underkläder, speciellt fina sådana. men jag gillar också nakenhet.
Hatplagg? allt med militärmönster!!! hatar miljoner gånger om.


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar stenhårt. studenten snart och så kanske fortsatt plugg senare.
Vad vill du bli? allra helst skulle jag vilja bli en enhörningsägare. men jag tvivlar på att det kommer hända. så författare, konstnär, arkitekt eller art director är drömmar jag har. mamma vill jag bli också.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? min utbildning är jag nöjd med, mitt nuvarande helgjobb i stallet fungerar väl kanske.
Är lönen viktigast? nä, men att få pengar skulle inte skada. men allra helst vill jag bara vara nöjd.


Lite allt möjligt:

Har du barn? några stycken i källaren, men inga som är värda att gå närmare in på.
Är otrohet okej? nej, otrogna människor ska dö en plågsam död.
Älskar du någon? alla jättefina vänner i mitt liv och så såklart min familj. och mina favorithästar, faktiskt.
Betyder familjen mycket för dig? ja, den lilla familjen jag har.
Vart åker du helst på semester? england!! och irland.
Bästa klimatet? när man kan ha på sig byxor utan att svettas och klänning och strumpbyxor utan att frysa. och när det inte är för soligt och äckligt.
Hemmafest eller krogen? hemmafest. där man kan spela mina spellistor om och om igen och dansa hela natten. och hångla hur mycket man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0