för jag har det i mig

rätt naiz att jag far på äventyr med klassen till estland imorgon. ser fram emot att umgås med de fina vänner som jag inte träffat på länge nu och ser fram emot att träffa de gamla kära manchester-vännerna. ser inte fram emot att behöva visa mig ute med håret. jag kommer ju vara en skam för sverige som går runt såhär. men det är häftigt. faktiskt.

på planeringen för resan står det att det är obligatorisk karaoke på båten imorgon. åh, så jag längtar. älskar ju att sjunga. trots mig falska sångröst (om det ens kan kallas sångröst). men vet ni en sak? alla problem jag har känns rätt obetydliga just nu och jag känner att trots missfärgning av hår, halsont och falsksång så är nog den här tiden den bästa tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0