inatt har jag:

  • träffat tre fina pojkar.
  • två har jag träffat förut och en var första gången idag. eller vi hade tydligen träffats förut och pratat om kent. tror jag det var.
  • pussats lite med den ena.
  • samma "ena" bytte jag nummer med och han är fin och har ett fint namn och målade av mig i min bok. sedan målade jag av honom och så pratade vi om fina saker hela kvällen. och pussades på slutet. sådär fint och lagom pussades.
  • rökt min första cigg på två och en halv vecka.
  • idag, den 3 mars, har jag slutat röka helt. vattenpipa är enda undantaget.
  • haft en allmänt superdupergräjt dag och natt helt enkelt. och nu ska jag gå och hämta vatten. dööööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0