tja

idag har jag ätit lunch med kungen. sedan badade jag och silvia, hon var en riktig badkruka. dessutom var hon blekare än jag, det var lite pinigt för henne tror jag. daniel och victoria stod mest och pussades och var lite smått tråkiga. ändå en rätt värd dag.

och crystal fighters till way out west!!!!!!!!!!! vilken toppendag!



fett taggad. sedan har jag sett på bloggar att det är populärt att skriva var man köpt saker. jag hittade mig själv för en billig peng i en postorderkatalog och fick kläderna på köpet (de bah shit vad skönt nu blir vi av med henne). äpplet är köpt på coop ifall någon undrar. hoppas jag har svarat på alla funderingar kring klädsel och så.

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahaha du är så bäst agnes!!!!! <3

2011-06-10 @ 22:20:39
URL: http://knasflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0