hater-agnes

det regnar och är grått ute och det passar mig alldeles utmärkt. snart åker jag till gotland och även det passar mig bra. dock insåg vi alldeles försent att vi lyckades boka biljetter dit samtidigt som alla äckliga människor som ska på stockholmsveckan. skiter i att man inte ska dra alla efter en kam, vara fördomsfull och att man ska välkomna alla med öppna armar. de människor som ska på stockholmsveckan är - och kommer alltid förbli - kanske det äckligaste jag vet.

ps. det kanske låter lite motsägelsefullt när jag säger att alla som ska på stockholmsveckan är äckliga, när jag själv ska fara till gotland. ha då detta i bakhuvudet - jag åker till gotland, inte stockholmsveckan. jag tänker hålla mig på minst 2 kilometers avstånd från alla sådana snusk.


Kommentarer
Postat av: lisa

sv:skönt att jag inte är ensam! just nu vill jag bara lägga mig ned och dö lite. ja inte ordagrant förstås.

2011-07-15 @ 12:16:16
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0