har suttit och tittat igenom hela min bilddagbok från 2007-2009 ungefär

och det var ungefär som en liten resa tillbaka i tiden. då tyckte jag att världen gick under för att jag inte fick sms från killen jag tyckte om på tio minuter. sedan tyckte jag att världen höll på att gå under för att jag inte hade någon fest planerad varje helg. och så vips, så skrev jag om fester och gjorde mest tester. mest skrev jag någonting i stil med "jag mår så dåligt idag" eller "jag har så tråkigt". och så var det helt galet vad jag överanvände smileys. saknar lite att vara en småtting igen. på det där sättet då man vet att önskan aldrig kommer slå in, för egentligen vill jag ju inte det. inte alls.


lite såhär kunde man se ut när man var femton bast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0