det här är dagsens sanning

  • jag har en röd prick i mitt öga för att jag är trött.
  • jag är trött.
  • jag lyssnar på en låt om och om igen.
  • jag är färdig med allting men ska inte gå förrän om tre kvart.
  • min dator dör snart.
  • när min dator dör ska jag läsa harry potter.
  • när datorn blivit laddad igen i skolan ska jag skriva ett boktips här.
  • den planeringen är nog första gången för den här bloggen (att planera ett inlägg alltså).
  • jag har redan borstat tänderna en gång nu, men ska göra det en gång till snart eftersom det är så skönt och bäst.
  • jag har mössa på mig, som vanligt.
  • jag kanske ska till värmland på sportlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0