grattis till min fina vän

idag efter det hiskeliga talet jag faktiskt blev nöjd med for jag på äventyr. det är min finvän susanne som blir stor kvinna på hela nitton år idag. och då förtjänar hon såklart ett firande med dunder och brak, dock är detta bara början, bambambaam.



blåste ballonger så att jag fick ont i käkarna, sedan for jag med dem fladdrandes efter mig när jag cyklade hem till min vän och brevlådan. kändes fint, som i en saga.



det var en liten överraskning till henne, någonting som stod i brevetkortetlappen var en länk till ett youtube-klipp. detta klipp har jag suttit och filat på och haft roligt åt massa kvällar. tyvärr är det massa inside-joke som hör till det. men jag bjuder på klippet ändå. här är jag!



och detta var hennes kommentar till detta, sådant värmer: "Agnes! hahahaha! GUD SÅ FINT, bäst helt enkelt. Och vad snitsig du har blivit, eller så var det den häftiga hastigheten, men jag väljer att gå på det första faktiskt. Åh
en sån fin födelsedag har idag ♥". tacktack, du rockar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

ÅH AGNES! du har gjort den här dagen så himla fin, du anar inte hur glad jag blev, alltså åh. Du är bäst. Så himla himla. Du är nog finaste vännen.

2011-04-13 @ 19:25:35
URL: http://somedaythewaves.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah vilket orgasm ögonbryn du har då :D

2011-04-16 @ 23:50:47
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0