god dag

nu är jag äntligen hem. helt mos och slut i huvudet. har gjort högskoleprovet och herreherreherregud så dåligt det gick såg jag nu när jag kommit hem och haft möjlighet att rätta. alltså resultatet jag kommer få ut på det här provet kommer jag ta med mig ned i graven - ingen kommer kunna få det ur mig. så dåligt gick det.  önskar att jag aldrig gjort det. det enda jag kunde var orddelen, ungefär så mmm jaa så lycklig. eller nej.

ser fram emot en kväll i lugn och ro med mig själv och mitt fina rum som blivit ännu piffigare. det är så piffigt att jag ska fota det. nu. och sedan ska jag byta lakan och så ska jag dammsuga och sedan kanske jag ska äta lite och så ska jag spegla mig lite och spela cube crasher och kanske se någon mysig film och kanske sms:a lite och kanske vara glad över sms:en och så ska jag kanske äta godis och mat och kanske dricka massor av vatten också. så intressant känner jag mig. säger ju att jag är död i hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0