einen schönen tag

en utflykt till staden slutade med skiftande trötthetssvängningar, två glassar, den där snabbmatskedjan som har ett "m" som symbol, prova en sushibit och tycka om det (älskar att slänga i mig mat - det bästa jag vet!!! ibland skulle jag kunna äta mig fram här i livet känner jag), rock and roll, spelningar och umgänge med en av de finaste vänner man kan ha. josefine, du är himla bra du!

obs, jag hade tänkt ta med kameran för att ge lite bilder till denna blogg. den låg kvar och väntade på mig nu när jag kom hem.

obs, min syster fyller år idag och var på håkan och ringde mig under "precis som romeo". lycka.

obs, imorgon ska jag se håkan och jag längtar så mycket att jag håller på att gå sönder!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0