dubbel lycka

filmade lite också, för jag tänkte att sådant vill man ju ha på film. och det vill man ju. men sedan när jag såg på videosarna på kameran var det inget ljud. och så bara satte jag mig framför datorn och hoppades och höll tummarna. och ja, det fungerade. så nu är jag så glad att jag skulle kunna smälla av. och alldeles tom och matt. och söndergråten och svullen. men mest lycklig.

och jag brukar alltid tänka att det första sms:et som man skickar till folk efter konserter är det sms:et som förmedlar känslan allra bäst. såhär var mitt:

"Alltså herreherregud. Jag har på allvar inte gråtit såhär mycket på typ några år. Det här är det finaste jag varit med om ialltså har aldrig sett eller hört något finare. Vet inte vad jag ska göra. Nu skulle jag kunna dö lycklig."

blir helt varm i magen och hjärtat när jag tänker på konserten. det här behövde jag. känner mig nästan hel. eller i alla fall mindre trasig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0