ta min hand eller låt bara bli

jag bytte blogg. för jag vill kunna skriva precis vad jag känner och vill. och det kunde jag inte på den andra. till exempel kunde jag inte berätta för alla intresserade hur underbart det är att gå och röka inne i staden med en fin vän vid sin sida. eller hur jävla sugen jag är på att vara full och dum och ramla på allt och bara flyga runt i dimman. och hångla! men nu ska det bli ändring på sånt. alkohol, cigaretter och andra småhemliga saker ska den här bloggen innehålla. oj, vad jag bygger på förväntningar. underbart. juice och rostad macka nästa. skulle kunna äta rostat bröd jämt och ständigt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra skit, nu kööör vi :D

2010-12-28 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0