Celebration, it’s time for you and me to celebrate the good times and the bad times

nu är det snart dags att fira. woho. fast vad firar vi? det här året har inte varit så himla bra och jag tvivlar på att nästa kommer bli så himla mycket bättre. men det kommer innehålla mer. så det kanske är det jag ska fira. att jag väntar ett innehållsrikt nytt år. ska sätta ihop en liten lista med saker som händer.

igår mötte jag upp min postenflicka och gick och köpte kinesmat. sedan gick vi hem till henne. och hemma hos henne brakade helvetet loss. vi bara skrattade och skrattade och var lite knäppa i huvudet. och jag vann över henne i nästan alla kortspel vi spelade. jag hade en så kallad tur i spel igår. underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0