bra saker som hänt detta år

· Jag var nere i Linköping och såg Kent i mars.

· Jag var i London i slutet av mars och början av april. London är bland det bästa som hänt mig.

· Jag och mitt ex gjorde slut i slutet av maj. Det var bra för oss båda och slutet på en kärlekshistoria jag faktiskt inte riktigt vet om det var.

· Jag var på Arvikafestivalen i juli och mådde prima ballerina och var allmänt glad och kände mig levande för första gången på länge. Armbandet påminner mig om det ofta, har som princip att titta på det minst en gång om dagen.

· Håkan släppte skivan i oktober och signerade den dagen efter. 13 och 14 oktober. Dimmiga dagar. Av lycka.

· Jag var på Håkan i november och det gjorde min höst uthärdlig.

· Jag räknade matte c. Och är färdig nu. Det är nog den bästa delen.

· Jag var i Göteborg och Lysekil med finaste Susanne i augusti.

· Jag hade en fin pojke från Linköping som hälsade på i juli.
Mysiga dagar då och himla bra dagar. Och sen var det över och det var skönt att bara ha någon för några dagar sådär, utan att behöva bekymra sig om framtiden. För liksom. Han i Linköping och jag i Stockholm. Fungerar icke.

· Jag fyllde arton i augusti och blev lite småvuxen. Känner mig mer som en stor tonåring som får vara ute bland småvuxna människor och ha roligt.

· Jag upptäckte massa ny musik och bra filmer.

· Jag har träffat massa nya underbara människor och jag har kvar mina fina vänner.

· Jag får köpa öl och cigaretter helt själv och leka vuxen.

· Jag har gjort snöänglar i snön med min syster och firat en bra jul.

· Jag har börjat skriva texter och rita igen.

· Jag tror att jag funderat ut vad jag ska göra med mig själv i framtiden.
Kanske. Troligtvis. Får se.

Finns mer dåliga saker att skriva om det här året än bra. Men eftersom jag är så himla deppig hela tiden gör jag bara en sådan här fin liten lista som gör mig lite glad i kroppen av att läsa.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fint år :) Nu e det dags för ett minst lika fint, o jag ska börja det med att härma din lista :)

2011-01-01 @ 14:02:55
URL: http://wassaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0